אשר תוקף: "דגל התורה לא תהיה גלגל חמישי בביתר" • צפו

    איתי גדסי No Comments on אשר תוקף: "דגל התורה לא תהיה גלגל חמישי בביתר" • צפו

    חבר הכנסת יעקב אשר השתתף בפתיחת מטה הבחירות של דגל התורה בעיר ביתר עילית ואמר: "דגל התורה בביתר תקבל את כל מה שמגיע לה והיא לא תוותר על המגיע לה בחלוקת התפקידים והמשאבים העירוניים וזה בזכות ולא בחסד"

    13:12
    02.05.24
    צבי טסלר No Comments on הגל נמשך: גם שטראוס מודיעה על העלאת מחירים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת יעקב אשר סייר אתמול בעיר ביתר עילית והשתתף בכינוס מטה דגל התורה בעיר. ח"כ אשר אמר: "תנועת דגל התורה חרטה על דגלה את ההתפרסות על פני כל הארץ – בערים הגדולות והקטנות, בצפון ובדרום, במרכז ובפריפריה, ולכן בביתר שהיא העיר הגדולה בפריפריה של ירושלים בכירי התנועה יחד עם הרבנים והנציגים מתכנסים בפתיחת המטה כדי לרומם את הציבור של דגל התורה בעיר".

    לדבריו: "מבחינתנו ביתר איננה פריפריה, היא עיר שבה צריך לבוא לידי ביטוי הציבור הגדול והחשוב של דגל התורה. הקהילות של דגל התורה בביתר הן סמל ודוגמה להרבה קהילות ברחבי הארץ, המעורבות הגדולה של הנציגים בחיי היום יום של התושבים זה הדבר שאנחנו רוצים לשמר".

    אשר הוסיף ואמר: "נציגי דגל התורה בביתר לדורותיהם, הם מהעסקנים המובחרים והבולטים שהם עמוד השדרה של דגל התורה בכל הארץ. יש לשבח את תקופת כהונתו של יצחק פינדרוס כראש העיר ואת עשייתו הגדולה של יצחק רביץ כסגן ומ"מ ראש העיר בקדנציה האחרונה. כל אחד מהם הטביע את חותמו בעיר. פעילותו הסיזיפית והעקשנית של רביץ לפאר את העיר בהקמת והרחבת מוסדות תורה, במאמצים ובפיתוח יומיומי של המוסדות הפכו לשם דבר. גם עשייתו של יוסף שטרית בתחום פניות הציבור והמענה לכל אחד מתושבי העיר היא דוגמה לעסקנות ציבורית. על כך מגיע להם הכרת הטוב גדולה".

    "האחדות של הנציגים, מכל הקהילות של דגל התורה – היא תנאי הכרחי כדי שנוכל לעמוד בסיום הקדנציה הקרובה ולומר – הציבור שלנו משגשג ופורח בביתר. זה רק אם מעמדה של דגל התורה לא יהיה גלגל חמישי בעיר. דגל התורה בביתר תקבל את כל מה שמגיע לה והיא לא תוותר על המגיע לה בחלוקת התפקידים והמשאבים העירוניים וזה בזכות ולא בחסד. מניסיוני אני אומר – כל מי שחפץ לנהל ולהנהיג עיר יודע שהנציגים שלנו יכולים להיות שותפים נאמנים לתפקודה של העיר אבל הם לא יתנו שהציבור אותו הם מייצגים לא יקבל את המגיע לו בכבוד וכראוי".

    אשר הזכיר את היכרותו הקרובה עם יו"ר דגל התורה בעיר ואמר: "על דודי זלץ אפשר להמשיל את הפסוק מפרשת השבוע "ונח מצא חן" נשיאת החן שלו בעיני כל אדם, מכל המגזרים והחלקים בעם שבאו לידי ביטוי בעשייתו הציבורית בכנסת היו לסמל ולדוגמה ליכולת להתנהל בזירה הפוליטית כאברך בכל דבר ועניין, באצילות, בנועם וביראת שמים. אבל אני אומר כאן לראש העיר – זלץ איננו תמים. תוכל למצוא בו את השותף הכי טוב והכי ראוי לניהול העיר אבל רק אם תתנהל אתו ביושר".



    0 תגובות